مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

حضور ۵ هزار خادم افتخاری در جمکران در ایام نوروز

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۰:۴۸
کد خبر: ۳۸۴۰۱۳
حضور ۵ هزار خادم افتخاری در جمکران در ایام نوروز
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از حضور 5 هزار خادم افتخاری به صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز برای خدمات دهی به زائران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل بخشعلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای استقبال و پذیرایی از زائران و نمازگزاران در نوروز 95 اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای توزیع چای و آب جوش و همچنین آمادگی آشپزخانه برای توزیع غذای تبرکی در ایام نوروز همانند شب‌های چهارشنبه و جمعه طول سال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: واحد ویلچر را به ویلچرهای سالم و نو تجهیز کردیم و تعمیرات لازم انجام شده است. همچنین چهار دستگاه ماشین حمل زائر برای جابه‌جایی زائران جانباز و سالمند در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز فعال خواهند بود.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای شیفت‌بندی و استفاده از خدمات حدود 5 هزار نفر خادمین افتخاری در حدود 40 واحد از قسمت‌های مختلف مسجد مقدس جمکران در طول شبانه‌روز انجام شده است، عنوان کرد: محوطه‌های مسجد مقدس جمکران به وسیله شرکت طرف قرارداد و به کمک 250 نفر از خادمین افتخاری به صورت شبانه‌روزی نظافت می‌شود.

بخشعلی ادامه داد: اقدامات لازم برای نصب تابلوهای راهنما در ورودی‌ها، صحن‌ها، مساجد و شبستان‌های آقایان و بانوان  صورت گرفته است و به زودی این تابلوهای راهنما در سطح مسجد نصب خواهند شد.

وی تصریح کرد: فروشگاه مسجد مقدس جمکران مستقر در پارکینگ شماره یک به منظور تامین اقلام مصرفی مورد نیاز زائران، نمازگزاران و مسافران با قیمت مناسب در ایام نوروز فعالیت خواهد داشت.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خادمین افتخاری برای مفروش کردن صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برای ادای نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء آمادگی کامل دارند، گفت: فضاهای عمرانی برای جلوگیری از ورود زائرین به آن مناطق و پیشگیری از مشکلات برای آنها توسط خادمین محصور خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز