مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در چهارشنبه آخر سال

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۱:۵۰
کد خبر: ۳۸۴۱۴۰
آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در چهارشنبه آخر سال
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی کامل 500 نیروی آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: 60 خودروی آتش‌نشانی به‌همراه پنج موتورسیکلت حاوی دستگاه‌های خاموش‌کننده در اختیار نیروهای آتش‌نشانی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 500 نیرو در حال آماده‌باش بوده و به‌ طور سه شیفت تا پایان تعطیلات در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تمهیدات ویژه این سازمان برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از هفته گذشته 3 هزار پوستر حاوی نکات ایمنی در سطح مدارس توزیع شد که نیروهای آتش‌نشانی نیز به توزیع آنها در بعضی مدارس پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: از طریق تلویزیون شهری ابتدای بلوار شهید صدوقی نیز به پخش تیزر در خصوص توصیه‌های ایمنی مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام شده است.

جعفری با بیان اینکه نیروهای بسیجی برای چهارشنبه آخر سال آموزش دیده‌اند، تصریح کرد: آموزش نیروهای بسیجی پایگاه‌ها به‌منظور حضور در مراسم چهارشنبه آخر سال و نیز اطفای حریق به‌وسیله وسایل موجود در اختیارشان، انجام شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: به‌دلیل تجربه تلخ سال‌های گذشته، از استقرار ماشین‌های عملیاتی در خیابان‌ها معذوریم اما در صورت بروز حادثه نیروهای آتش‌نشانی به‌سرعت و با هماهنگی نیروی انتظامی در محل حضور می‌یابند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خواستار توجه بیشتر مردم به حوادث چهارشنبه آخر سال شد و اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت بروز آتش سوزی‌های جزئی، به اطفای آتش بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز