معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

المپیاد نانو پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو است

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۸:۲۴
کد خبر: ۳۸۴۳۴۰
المپیاد نانو پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛با بیان اینکه المپیاد نانو کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانواست از برگزاری اولین دوره مسابقه کتابخوانی نانو جهت آماده سازی دانش آموزان برای هفتمین دوره المپیاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده با این اعلام خبر به تشریح اهداف برگزاری این مسابقات پرداخت و گفت: ازآنجا که ترویج علم برای خروج ازشکل گیری فرایند های نمایشی وکم عمق نیاز به سرمایه گذاری درلایه های بنیادی اجتماع دارد و از آن رو که مقاطع تحصیلی پیش ازدانشگاه ازجمله لایه هایی است که سرمایه گذاری علمی درآن منجربه تربیت نیروهای با انگیزه ای می شود لازم است دانش آموزان علاقه مند به شرکت درالمپیاد نانو را با راهکارهای مختلف ازجمله آشنایی با منابع آزمون المپیاد قبل ازالمپیاد کشوری ترغیب وتشویق نمائیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: اولین دوره این مسابقات با همکاری باشگاه نانو و به میزبانی پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس دردومرحله منطقه ای واستانی برگزار شد.

به گفته دادی زاده :در مرحله ی منطقه ای ازهمه دانش آموزان ثبت نام شده المپیاد نانو توسط خود منطقه آزمون گرفته شد و از میان آنها سه نفر برتر انتخاب و به استان معرفی گردید.

این مسوول همچنین گفت: برگزاری مسابقه نانو مرحله اول در تاریخ سوم اسفند ماه امسال بود و در مرحله دوم نیزدر نوزدهم اسفندماه دانش آموزان منتخب از مرحله اول با هم رقابت نمودند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز