فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

میزان تلفات جاده ای سیستان و بلوچستان در سالجاری ۱۰۸ نفر نسبت به سال قبل کاهش داشته است

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰:۲۱
کد خبر: ۳۸۴۴۱۶
میزان تلفات جاده ای  سیستان و بلوچستان در سالجاری ۱۰۸ نفر نسبت به سال قبل کاهش داشته است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: میزان تلفات جاده ای استان سیستان و بلوچستان در سالجاری 108 نفر نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح نوروزی دستگاه های امدادی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: هم اینک فرماندهی انتظامی استان دوربین های زیادی در اختیار دارد و توسط سامانه مانیتورینگ خود بیشتر شهرهای استان و بسیاری از محورهای ارتباطی را به صورت 24 ساعته رصد می کند.

وی ادامه داد: تجهیزات و خودروهای پلیس در اجرای طرح نوروزی آمادگی کامل دارند و پاسگاه ها به ویژه مکان های واقع شده در حاشیه مسیرهای ارتباطی آماده خدمات رسانی به مردم برای توسعه امنیت و ایجاد آرامش هستند.

وی افزود: نیروهای پلیس در مکان هایی که کمپ های هلال احمر وجود داشته باشد مستقر خواهند شد تا امنیت مسافران را بیشتر تامین کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح نوروزی خدمات رسانی دستگاه های امدادی با حضور دستگاه های مرتبط از امروز /سه شنبه/ آغاز شد و تا 15 فروردین سال 95 ادامه دارد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: افرادی که در عید نوروز برای خدمت رسانی به مردم تعطیلات خود را رها کرده اند جایگاه بسیار رفیعی دارند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود میزان مسافران ورودی به سیستان و بلوچستان در تعطیلات سال 95 در همسنجی با سال قبل حدود 2 برابر افزایش خواهد یافت که این امر مستلزم فعالیت بیشتر نیروهای امدادی به ویژه نیروی های انتظامی است.

وی افزود: میزان تلفات جاده ای در سالجاری 108 نفر نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: از امروز طرح نوروزی در سراسر کشور آغاز شده است و در این استان نیز تمام دستگاه های مرتبط نیروهای خود را در مکان های مشخص مستقر کردند.

سرهنگ ایوب شرافتی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان 25 هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز