مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان‌ها باید هدفمندتر برگزار شود

۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۶:۵۰:۵۳
کد خبر: ۳۸۴۹۰۲
جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان‌ها باید هدفمندتر برگزار شود
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان‌ها باید هدفمندتر فعالیت کنند و پرداختن به محتوای جلسات در کنار رعایت شکل جلسات در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

جواد رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: مهمترین کارها در بخش دبیرخانه ستاد ملی جوانان، نظارت برعملکرد استان ها و شهرستان ها است. اولویت ما تاکید برآیین نامه مقررات و شرکت در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان است، به شکلی که موضوع و محتوا را در این جلسات به شکل قابل قبولی برسانیم.

مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان با تاکید بر اهمیت برنامه های سال 95 گفت: برگزاری جلسات کمیسیون اقتصاد،اشتغال و مسکن جوانان، یکی از برنامه های مهم سال آینده است ، در این جلسات، سنداشتغال جوانان را مورد بازنگری قرار می دهیم تا به  ستاد ملی ساماندهی ارائه دهیم.

وی درخصوص برنامه های استانی سال آینده خاطر نشان کرد:ما اکنون شاهد حضور بیش از 80 درصد دستگاه ها در جلسات ستاد به طور منظم هستیم، همچنین از مرداد ماه سال گذشته تلاش کرده‌ایم بر اساس تقویم زمانی هر ماه یک جلسه با دستور جلسات مشخص و راهبردی برگزار کنیم. دعوت از استانداران جهت حضور در جلسات ستاد ملی و ارائه گزارش وضعیت و عملکرد حوزه جوانان آن استان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بود که این امر ضمن ایجاد فرصت تبادل تجارب، اهمیت همکاری های استانی را نیز به دنبال داشته است. همچنین ارائه یافته های پژوهشی در حوزه جوانان و ارائه گزارش عملکرد دستگاه های عضو ستاد در حوزه جوانان از دیگر اقداماتی است که در برگزاری جلسات ستاد در نظر گرفته شد.

رضوی تصریح کرد: امسال بحث ارزیابی عملکرد ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و نظارت  بر عملکرد ستادهای شهرستانی را داریم و شرکت درجلسات به صورت متعدد از نظر کیفی و محتوایی را به مرحله قابل قبولی خواهیم رساند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز