رییس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر آمادگی اسکان اضطراری ۹۰ هزار نفر را دارد

۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶:۴۸
کد خبر: ۳۸۵۱۹۷
هلال احمر آمادگی اسکان اضطراری ۹۰ هزار نفر را دارد
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر توانایی اسکان اضطراری 90 هزار نفر را در کشور داریم و بیش از 1500 پزشک و پرستار هم در کنار نجاتگران خدمات سلامت را ارائه می کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید امیر محسن ضیایی؛ رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر در بخش‌های نرم افزاری، سخت افزاری و منابع انسانی شاهد پیشرفت و افزایش است و تلاش می کنیم سال به سال این آمادگی و پیشرفت بیشتر شود.

ضیایی عنوان کرد : جمعیت هلال احمر هم اکنون در کشور 1200 پایگاه ثابت و سیار و موقت با 25 هزار امدادگر و نجاتگر، سه هزار دستگاه خودرو خدمات ارائه می کنند و در حال حاضر توانایی اسکان اضطراری 90 هزار نفر را در کشور داریم و بیش از 1500 پزشک و پرستار هم در کنار نجاتگران خدمات سلامت را ارائه می کنند.

ضیایی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: در این طرح ما 20 هزار جوان آموزش دیده داریم که در پایگاه‌ها مباحث ایمنی و سلامت را به مردم ارائه می کنند.

تمامی استانها به بالگرد مجهز می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر از تجهیز ناوگان هوایی خبر داد و مطرح کرد: ما در حال حاضر منتظر دریافت بالگردهای جدید هستیم و تعهد ما این است که به هر استان یک فروند بالگرد اختصاص داده شود و از یک سال پیش مذاکرات برای خرید بالگرد انجام شده و امیداوریم در سال آینده با تزریق اعتبارات جدید شاهد تسریع در دریافت بالگردها باشیم و در حال حاضر 19 بالگرد در استانهای کشور مستقر و خدمات امداد هوایی ارائه می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر از اجرای طرح سلامت یار که با انتقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت اجرا می شود خبر داد و افزود: در این طرح 10 بیمارستان و بیش از 500 نفر داوطلب آموزش دیده کارهای غیر پزشکی و حمایتهای عاطفی را ارائه می کنند و از مهر ماه سال آینده سعی ما بر این است که در بیمارستانهای بیشتری این طرح ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز