رییس ستاد برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خبر داد:

بازرسان بهداشت محیط، مدارس منتخب اسکان مسافران نوروزی را بازرسی می کنند

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۷:۱۹
کد خبر: ۳۸۵۳۸۰
بازرسان بهداشت محیط، مدارس منتخب اسکان مسافران نوروزی را بازرسی می کنند
رییس ستاد برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی یکی از محورهایی هستند که در برنامه سلامت نوروزی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهندس سید رضا غلامی، اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط شهرستان ها با همکاری آموزش و پرورش هر منطقه بعد از تعیین مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی نسبت به بازرسی بهداشتی اولیه اقدام و نواقص بهداشتی جهت اصلاح با آموزش و پرورش هماهنگی لازم را بعمل آوردند. کلیه مدارس منتخب تا 15 فروردین حداقل دوباره مورد بازرسی بهداشتی قرار میگیرد.

وی در ادامه در خصوص مواردی که در مدارس منتخب مورد بازرسی بهداشتی قرار می گیرند، گفت: بهداشت محیط مدرسه, نظافت و رعایت بهداشت سرویس های بهداشتی, وضعیت سیستم آب گرم و نور و تهویه و همچنین کنترل کیفی آب شرب مدارس و درصورت فعال بودن بوفه در این ایام از بوفه مدرسه و مواد غذایی آن مورد بازرسی بهداشتی قرار می گیرد.

به گفته رییس ستاد برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، کلیه محل اسکان موقت که به صورت چادری و کمپی میباشند نیز مورد بازرسی بهداشتی قرار می گیرند.

مهندس غلامی در پایان نیز تاکید کرد: سامانه بهداشت(سامانه شکایات مردمی بهداشت)1490 یا190 آماده پاسخگویی به مشکلات بهداشتی مردم است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز