گرد و خاک در راه است

۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۸۶۰۶۵
گرد و خاک در راه است
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، به سبب وزش باد شدید احتمال شکل گیری توده گرد و خاک را طی دو روز آینده در استان های نوار غربی کشور خواهیم داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی 24 ساعت آینده جوی آرام بر اغلب مناطق کشور حاکم است.

بر پایه این گزارش به سبب وزش باد شدید احتمال شکل گیری توده گرد و خاک را طی دو روز آینده در استان های نوار غربی کشور خواهیم داشت.

در این اطلاعیه آمده است؛ بتدریج از اواسط روز شنبه سامانه بارشی دیگری از شرق مدیترانه به سمت ایران انتقال می یابد و انتظار می‌رود از شنبه شمال غرب، دامنه های غربی البرز و غرب کشور با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد مواجه شود. شدت بارش این سامانه در روز شنبه در استانهای کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان و همچنین در دامنه های جنوبی البرز غربی و روز یکشنبه در استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه،لرستان، ایلام، همدان، زنجان،کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و همچنین در دامنه های البرز پیش بینی می‌شود.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی با احتمال بسیار زیاد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش به شکل برف و گاهی با وزش باد شدید همراه با کولاک برف خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز