جاده چالوس یکطرفه شد

۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۸۶۰۶۸
جاده چالوس یکطرفه شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از یک طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: تا ساعت 2 بامداد فردا تردد در این محور به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به یک طرفه شدن تردد در محور کرج چالوس گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک بازگشت مسافران در مسیر شمال به جنوب محور چالوس، از ساعاتی پیش (جمعه، حدود ساعت 14) تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان این که تردد در این محور تا ساعت 2 بامداد 7 فروردین ماه به صورت یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام می‌شود. گفت: در محور هراز نیز با توجه به اینکه در حال حاضر کماکان بارترافیکی جنوب به شمال در این محور در جریان است، ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال در این محور با تاخیر اعمال خواهد شد.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز با بیان این که بر اساس گزارش‌های دریافتی، شاهد ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر رفت و برگشت در محور قم تهران هستیم؛ افزود: علاوه بر این مسیر، ترافیک در بزرگراه قزوین رشت در محدوده منجیل و رودبار نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

به نقل از ایسنا وی گفت: همچنین در مسیر جنوب به شمال محور «هراز» در محدوده‌های تونل تکاور 2، گردنک و سه راهی لاسم، ترافیک نیمه سنگین است و این شرایط در محدوده پارک جنگلی آمل تا نارنجستان در مسیر شمال به جنوب نیز برقرار است.

 

نظر شما