جاده چالوس یک طرفه شد/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی کشور

۱۳۹۵/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۶۰۷۸
جاده چالوس یک طرفه شد/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از یک طرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به یک طرفه شدن تردد در محور کرج - چالوس گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک بازگشت مسافران در مسیر شمال به جنوب محور چالوس، از حدود ساعت 14 امروز (جمعه 6 فروردین ماه) تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد.

وی با بیان این که تردد در این محور تا ساعت 2 بامداد 7 فروردین ماه به صورت یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام می‌شود، افزود: در محور هراز نیز با توجه به اینکه در حال حاضر کماکان بارترافیکی جنوب به شمال در این محور وجود دارد، ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال در این محور با تاخیر اعمال خواهد شد.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز با بیان این که بر اساس گزارش‌های دریافتی، شاهد ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر رفت و برگشت در محور قم- تهران هستیم، یادآور شد: علاوه بر این مسیر، ترافیک در بزرگراه قزوین- رشت و در محدوده منجیل - رودبار نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: همچنین در مسیر جنوب به شمال محور «هراز» در محدوده‌های تونل تکاور 2، گردنک و سه راهی لاسم، ترافیک نیمه سنگین است و این شرایط در محدوده پارک جنگلی آمل تا نارنجستان در مسیر شمال به جنوب نیز برقرار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز