بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند

۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۰:۳۸
کد خبر: ۳۸۷۲۰۴
بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند
رئیس پلیس راه استان البرز با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز از رانندگان خواست تا با احتیاط بیشتری رانندگی کنند .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "رضا اکبری" افزود : بارش باران که از نیمه های شب گذشته در استان آغاز شده است از ابتدای صبح به صورت برف در جاده کرج – قزوین و کرج – چالوس محدوده کندوان در حال بارش است .

وی افزود : ترافیک در تمامی محورهای استان البرز روان است اما به علت لغزنده بودن جاده و پایین آمدن قدرت دید ، می طلبد تا رانندگان با احتیاط بیشتری اقدام به رانندگی کنند .

سرهنگ اکبری افزود : با توجه به پایان سفرهای نوروزی و واقع شدن در روز طبیعت، مسافرانی که قصد برگشت به شهرهای خود را دارند و یا برای تفریح و گردش اقدام به رفتن به مناطق تفرجگاهی حاشیه شهر ها را دارند حتما قبل از حرکت از وضعیت راه ها مطلع شوند .

رئیس پلیس راه استان البرز به رانندگان توصیه کرد : با توجه به تغییرات سریع جوی در فصل بهار و بارش باران و برف در اکثر محور های استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به برودت هوا باک بنزین خودرو خود را پر کرده و لباس گرم ،پتو و مقداری مواد غذایی انرژی زا به همراه داشته و از سالم بودن برف پاکن و سیستم گرمایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند .

گفتنی است ، مرکز اطلاع رسانی پلیس راه استان البرز با شماره تلفن 21872070 به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های شهروندان در خصوص اطلاع وضعیت راه ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز