نجات جان ۵ نفر از حریق در اصفهان توسط آتش‌نشانان

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۸۷۸۵۷
نجات جان ۵ نفر از حریق  در اصفهان توسط آتش‌نشانان
پنج نفر از ساکنین منزل مسکونی دو طبقه که به دلیل دودگرفتگی ناشی از حریق امکان خروج از محل حادثه را نداشتند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص این حادثه اظهار کرد: روز گذشته اعلام شد که بلوار کشاورز، زیرزمین منزل مسکونی دو طبقه طعمه حریق شده و دودگرفتگی بسیار شدیدی در راهرو و منازل مسکونی رخ داده است.

آتشپاد سوم احمد نوری افزود: پس از رسیدن اکیپ‌های عملیاتی به محل حادثه بلافاصله آتش نشانان در دو تیم مجزا به نجات محبوسان در منزل پرداخته، همچنین اقدام به تخلیه دود ‌کردند.

وی گفت: دو نفر از ساکنین منزل، پیرمرد 60 ساله و همسر 55 ساله وی موفق شده بودند تا به پشت بام بروند، اما دو جوان 21، 21 و 25 ساله در داخل منزل محبوس شده، به نحوی که امکان خروج از محل را نداشته و در صورت خروج نیز دچار خفگی ناشی از دود شدید می‌شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشان بلافاصه با استفاده از نردبان، دو نفر را از بالای پشت بام و سه جوان را نیز از داخل پنجره‌های منزل به محوطه امن منتقل کرده و همزمان نیز تیم عملیاتی دو به اطفا و تخلیه دود به وسیله دستگاه توربوجت و سیستم‌های بلوور از داخل راهرو و زیرزمین پرداختند.

افسر کشیک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حریق، به دلیل موقعیت قرار گرفتن زیرزمین، محل خروج دود و محل ورود آتش‌نشانان یکی بوده و به دلیل بالا بودن دود و حرارت، فعالیت آتش نشانان بسیار سخت بوده است، اما خوشبختانه توانستند در کمترین زمان ممکن ضمن جستجو و نجات جان محبوسان، اقدام به تهویه و اطفاء حریق کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز