شهردار تبریز:

بارش برف و سنگینی شاخه‌های درختان سطح شهر خطری برای عابران ایجاد نکرده است

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۸:۲۶
کد خبر: ۳۸۸۲۹۰
بارش برف و سنگینی شاخه‌های درختان سطح شهر خطری برای عابران ایجاد نکرده است
دکتر نجفی به برنا گفت: با توجه به پیش‌بینی بحران کم‌آبی بارش رحمت الهی در شب گذشته موجب خوشحالی و مسرت عمومی در شهر شد و البته مشکلاتی را نیز در سطح شهر ایجاد کرد.
شهردار تبریز با اشاره به بارش برف سنگین نیمه‌شب گذشته از همکاری پرشور شهروندان، تشکل‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های مختف اجرایی در پاکسازی عمومی شهر و حفاظت از درختان قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بحران کم‌آبی بارش رحمت الهی در شب گذشته موجب خوشحالی و مسرت عمومی در شهر شد و البته مشکلاتی را نیز در سطح شهر ایجاد کرد. 
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش برف و به تبع آن سنگینی شاخه‌های درختان سطح شهر خطری برای عابران و امکانات شهری ایجاد نکرده است.
وی اظهار داشت: عوامل خدماتی و اجرایی شهرداری تبریز از نخستین دقایق بارش برف با حضور عملیاتی خود برف‌روبی مسیرهای مختلف شهری و پاکسازی شاخه‌های درختان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند؛ با این حال این ماموریت بدون همکاری شهروندان و دستگاه‌های مختلف اجرایی میسر نبود.  
شهردار تبریز تصریح کرد: همکاری شهروندان، دستگاه‌های مختلف، تشکل‌های مردم‌نهاد، نیروهای نظامی و سربازان عزیز و هلال‌احمر با بخش‌های اجرایی و کارکنان زیرمجموعه های مختلف شهرداری تبریز موجب شد معابر مختلف سطح شهر در سریع‌ترین زمان ممکن ایمن شده و از صدمات احتمالی کاسته شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار این همکاری و همدلی بتوانیم برنامه‌های مختلف خدمت‌رسانی را با همین نشاط و پویایی تداوم ببخشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز