عبداللهی در صحن علنی شورا عنوان کرد

هیچ درختی در دروس قطع نشده است

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۹:۲۲
کد خبر: ۳۸۸۴۴۷
هیچ درختی در دروس قطع نشده است
معاون شهردار تهران عنوان کرد: هیچ درختی در دروس قطع نشده است و عضو شورای شهر تهران معتقد بود که درختان قطع شده با یک پاترول به بیرون باغ منتقل می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، صبح امروز در توضیح تذکر حقانی در جلسه علنی شورای شهر درخصوص قطع درختان در محله دروس گفت: فردای روزی که اخباری درخصوص قطع درختان منتشر شد، با هماهنگی مالک نسبت به بازدید از این باغ اقدام کردند.

وی ادامه داد: من در حضور اعضای شورای شهر اعلام می‌کنم که اگر اشتباهی در گزارش از بازدید داشته باشم، شخصا 2 الی 3 بار از مردم و اعضای شورای شهر عذرخواهی خواهم کرد چراکه معتقدم براساس بازدید بنده، هیچ درختی قطع نشده است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد:  به عنوان خادم مردم حدود 12 سال در قسمت‌های مختلف شهرداری به مردم خدمت کرده و نباید ما را به عنوان دروغگو محسوب می‌کنید.

عبداللهی خاطر نشان کرد: این ملک در سال 92 باغ اعلام شده است، در سال 93، مالک نسبت به باغ بودن رای ملکش اعتراض کرده، اما مجددا در سال 94 شورا باز هم رای بر باغ بودن این ملک داده است.

به گفته معاون شهردار تهران، شهرداری تهران همه ساله از تاریخ 12/25 هرگونه تخریب و گودبرداری را در تهران ممنوع اعلام می‌کند.

وی افزود: کارگاه این ملک از 94/12/18 تعطیل بوده و این در حالی است که مالک براساس مصوبه برج باغ در بهمن‌ماه سال 94 مجوز ساخت و ساز دریافت کرده است.

همچنین در این جلسه محمد حقانی، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران عنوان کرد: از آنجا که صاحبان این ملک (دروس) نمی‌توانستند با خودروی سنگین تنه‌های درخت را جابه جا کنند با یک پاترول درختان قطع شده را به بیرون باغ منتقل کردند.

به گفته حقانی،  جابه‌جایی درخت یک شوخی است، چند شرکت وجود دارد که برای جابه‌جایی هر اصله درخت 120 میلیون تومان پول می‌گیرند و این شوخی است چراکه نمی‌شود بچه‌ای را 20 ساله متولد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز