مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قم خبر داد

امدادرسانی به بیش از ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در قم

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۱:۳۹
کد خبر: ۳۸۸۴۵۷
امدادرسانی به بیش از ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در قم
مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به بهره‌مندی 168 هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم گفت: بیش از 3500 مسافر نوروزی زیر پوشش امدادی جمعیت هلال احمر در قم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد گل‌فشان از اجرای طرح‌های امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در این ایام 48 مورد حادثه به مرکز امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گزارش شده و در مجموع به 3 هزار و 713 زائر و مسافر نوروزی خدمات امدادی و درمانی ارائه شد.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح 21 مورد حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که در این حوادث به 164 مصدوم امدادرسانی شد و 18 مورد نیز رهاسازی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به سه حادثه کوهستان و نجات 25 نفر حادثه دیده توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت بیان کرد: یک مورد نیز حادثه شهری به وقوع پیوست که طی آن به 11 نفر امدادرسانی صورت گرفت.

گل‌فشان با اشاره به اینکه در طول اجرای طرح 2 هزار و 331 مصدوم از خدمات امدادی و درمانی پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت در سطح استان قم بهره‌مند شدند، ابراز کرد: در این طرح 15 دستگاه آمبولانس، هشت خودروی نجات، پنج موتورلانس، یک خودروی ارتباطات، پنج آسنت و یک فروند چرخبال امدادی به کارگیری شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم درادامه به تشریح عملکرد جوانان این جمعیت در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در طول ایام نوروز بیش از 168 هزار نفر به 27 پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر قم مراجعه کرده و از خدمات مختلف این پست‌ها بهره‌مند شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز