احمد دنیامالی در جلسه علنی شورای شهر خبرداد:

به ازای هر خودروی تولید شده باید یک خودروی فرسوده خارج شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۳:۱۰
کد خبر: ۳۸۸۵۰۸
به ازای هر خودروی تولید شده باید یک خودروی فرسوده خارج شود
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: به ازای هر خودرویی که تولید می شود ،با توجه به مشکلات زیست محیطی موجود در شهر و آلودگی هوا یک خودروی فرسوده خارج شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:‌ میزان تلفات حوادث جاده‌ای از 28 هزار نفر در سالیان گذشته به 17 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته 17 هزار کشته در حوادث جاده‌ای در یک سال عدد بسیار بزرگی است که عمده این فوتی‌ها در 10 کیلومتر شهرها اتفاق افتاده و عابران پیاده و موتورسوارها بوده‌اند. در اتوبان مدرس تعداد زیادی موتورسوار بدون کلاه ایمنی تردد می‌کنند که البته از پلیس راهور تقاضا می‌شود با توجه به اینکه کار سختی را در پیش روی دارند،‌ در این حوزه نیز اقدام اساسی صورت بگیرد.

دنیامالی افزود: امید است در طول برنامه ششم تلفات 17 هزار نفر در تصادفات به کمتر از 10 هزار نفر کاهش پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ دولت در جهت رونق اقتصادی تسهیلات تولید 400 هزار خودروی داخلی را در اختیار خودروسازها قرار می‌دهد که از دولت درخواست می‌شود که با ورود این خودروها 400 هزار خودروی فرسوده نیز از سطح کشور خارج شود و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این خودروها در شهر تهران وارد می‌شود لذا هر خودرویی که به شهر تهران اضافه می‌شود یک خودروی فرسوده نیز خارج شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز