چمران تاکید کرد:

از قطع یک درخت هم نمی گذریم

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۸۸۵۲۸
از قطع یک درخت هم نمی گذریم
رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد:‌ از قطع یک درخت هم نخواهیم گذشت و در این خصوص هر موردی که گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهدی چمران در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره قطع درخت،‌اظهار کرد: مدیریت شهری از قطع یک درخت هم نمی‌گذرد. در گذشته یکی از سازمان‌ها تعدادی درخت را قطع کرده بود که در شورا این موضوع را پیگیری و مورد بررسی قرار دادیم و مکاتبات لازم نیز انجام شد.

چمران خاطر نشان کرد: هر موردی را به شدت دنبال می‌کنیم که حتی یک اصله درخت در شهر تهران قطع نشود. بارها پیش آمده که برای ایجاد یک رمپ اگر درختی در آنجا وجود داشته مسیر رمپ را آنجا تغییر داده‌ایم.

وی در خصوص خیابان سی تیر افزود: خیابان سی تیر قرار نیست پیاده‌راه شود و آنجا آرام‌سازی برای حرکت خودروها می‌شود البته در این محدوده آنقدر ترافیک است که همیشه آرام است.خیابان سی تیر یک قطب گردشگری است و تعدادی کلیسا و همین طور مکان‌های قدیمی و گردشگری نیز در این محدوده وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشریح کرد: به ازای هر اتومبیل جدید یک اتومبیل فرسوده از شهر تهران خارج شود و این موضوع را در شورای دوم و سوم شهر تهران تصویب کردیم.

نظر شما