مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به برنا خبر داد؛

باد و باران همچنان ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۵:۰۵
کد خبر: ۳۸۸۷۴۹
باد و باران همچنان ادامه دارد
بر اساس پیس بینی های سازمان هواشناسی برای دو روز آینده، وضعیت جوی در اکثر مناطق کشور با افزایش ابر و وزش باد و بارش باران همراه است، همچنین امروز تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت جوی دو روز آینده کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه ها و داده های هواشناسی، طی دو روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی کشور، در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین در جنوب شرق کشور وزش باد، گردوخاک نیز دوراز انتظار نیست. تنگه هرمز و دریای عمان هم امروز مواج پیش بینی می شود.
 
به گفته مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی در برخی مناطق غرب، شمال غرب ودامنه های غربی البرز رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
وظیفه تصریح کرد: در روز جمعه فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور تقویت می شود و گستره بارش های رگباری علاوه بر نیمه غربی، دامنه های جنوبی البرز،  سواحل دریای خزر،  برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور را نیز فرا می گیرد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز توضیح داد و گفت: در روز چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری، دربعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات را خواهد داشت و گاهی وزش باد نیز دارد. در روز پنجشنبه آسمان کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات و بارش پراکنده و در روز جمعه آسمان نیمه ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، درپاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز