سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به برنا خبر داد

ریزش چاه در جنت‌آباد جان کارگر جوان را گرفت

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۸۹۳۴۷
ریزش چاه در جنت‌آباد جان کارگر جوان را گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش چاهی به عمق 30 متر خبر داد و گفت: در پی این حادثه کارگر افغانی جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: ساعت 12:47 دقیقه امروز حادثه گرفتار شدن یک نفر در داخل چاه منزلی واقع در منطقه جنت آباد جنوبی خیابان لاله شرقی به سامانه 125 اعلام شد و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی را به محل وقوع حادثه کشاند.

وی با اشاره بر اینکه دو کارگر افغانی مشغول حفر چاه در حیاط یک ساختمان بودند، تصریح کرد: یکی از آن دو نفر (کارگر 22 ساله) هنگام خاکبرداری در بخش انتهایی چاه به دلیل سستی دیواره اطراف و ریزش در زیر خاک مدفون می شود.

به گفته ملکی، آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه اقدام به انجام عملیات خاکبرداری کرده که در نهایت کارگر مدفون شده را از زیر خاک بیرون کشیدند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: به تایید عوامل اورژانس و پس از انجام معاینات مشخص شد کارگر جوان به دلیل خفگی در انتهای چاه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان پس از پایان عملیات در ساعت 13:55 دقیقه محل حادثه را در اختیار عوامل انتظامی قرار داده و عملیات خود را به پایان رساندند.

 

نظر شما