مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد

شهرداری ۳۰ میلیارد ریال در کمپ شفق هزینه کرده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۴:۵۲
کد خبر: ۳۸۹۷۶۹
شهرداری ۳۰ میلیارد ریال در کمپ شفق هزینه کرده است
شهرداری تهران در راه اندازی فیزیکی کمپ ترک اعتیاد شفق کمک کرده است و این مجموعه به هیچ عنوان زیر نظر شهرداری تهران اداره نمی شود.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد امینی مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: کمپ ترک اعتیاد شفق مجموعه ای زیر نظر ستاد مبارزه با مواد مخد ر و بهزیستی است که حتی مسوولان شهرداری بدون اجازه قاضی مربوطه٬ اجازه ورود به آن را ندارند.
 
وی با اشاره به نقش شهرداری تهران در آماده سازی شفق گفت: شهرداری تهران در راستای کمک به مسئولان مربوطه برای تسریع در عملیات جمع آوری بانوان در آماده سازی٬ تجهیز ٬راه اندازی و تحویل به مسئولان آن٬ هزینه قابل توجه کرده و این مرکز را به یکی از بهترین کمپ ها از نظر ساختمان و تجهیز تبدیل کرده است.
 
امینی با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر زیر نظر وزارت کشور انجام وظیفه می کند٬ افزود: شهرداری طبق قانون٬ وظیفه تمهیدی خود را به نحو مطلوب انجام و تحویل ستاد مذکور داده است. اما نحوه مدیریت آن مجموعه در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست.
 
وی با اشاره به تعدد نهادهای مسئول و درگیر با موضوع اعتیاد و کارتن خوابی گفت: جمع آوری این افراد از سوی نیروی انتظامی، مجوز نگهداری از سوی قوه قضاییه، مجوزهای بهداشتی و مددکاری و تامین نیروی این بخش از سوی وزارت بهداشت و بهزیستی انجام می شود و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز مدیریت کمپ ها و نظارت بر آنها را به عهده دارد.
 
مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری به استناد قانون جهت کمک در این زمینه قریب به ٣٠ میلیارد ریال جهت تعمیر، تجهیز و آماده سازی کمپ شفق هزینه کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز