رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو:

حساب آدامس‌های مجوز دار بهداشتی از انواع قاچاق آن جداست

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۷:۰۸
کد خبر: ۳۹۱۰۰۷
حساب آدامس‌های مجوز دار بهداشتی از انواع قاچاق آن جداست
نسترن محمدی افزود: آدامسی که صحبت آن در فضای مجازی وجود دارد بصورت رسمی از کشور ترکیه وارد می شود و حسابش از آدامسهای قاچاقی که هم از نظر بهداشتی زیر سوال است و هم ممکن است مشکل حلیت داشته باشد جداست.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو با تکذیب وجود الکل در برخی آدامسهای مجوز دار، این قبیل اخبار را شایعه سازی در فضای مجازی دانست و اظهار داشت:  شرکت مربوطه مجوز  خود را از سازمان غذا و دارو اخذ و تمدید نموده و این سازمان ضوابط لازم را در خصوص این فراورده  اعمال نموده است.

 نسترن محمدی اضافه کرد: عموما تمدید  مجوز شرکتها پس از بررسی سابقه شرکت، محصول و مستندات و مدارکی که از طرف کارخانه تولید کننده ارائه می شود صورت پذییرفته و پس از انجام آنالیز های لازم در خصوص آن تصمیم گیری می شود.

 وی همچنین افزود: آدامسی که صحبت آن در فضای مجازی وجود دارد بصورت رسمی  از کشور ترکیه وارد می شود و حسابش از آدامسهای قاچاقی که  هم از نظر بهداشتی  زیر سوال است و هم  ممکن است مشکل  حلیت داشته باشد جداست.

این مقام مسئول در اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی سازمان غذا و دارو در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بجاست که مصرف کنندگان  فراورده های غذایی هنگام خرید این قبیل  محصولات به شماره پروانه ورود بهداشتی که بر بسته بندی آن درج گردیده است توجه نموده و از پذیرفتن محصولات فاقد مجوز جدا خوداری نمایند.

وی در پایان، امکان  وجود آدامس های قاچاق در بازار را غیر ممکن ندانسته  و از عموم مردم خواست در صورت مشاهده  محصولاتی مغایر با ضوابط  موضوع را به  روابط  عمومی سازمان غذا و دارو یا معاونت های غذا و دارو ی سراسر کشور  اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز