سخنگوی سازمان آتش نشانی به برنا خبرداد:

تصادف در بزرگراه یاسینی یک کشته برجا گذاشت

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۲:۳۴
کد خبر: ۳۹۱۱۱۹
تصادف در بزرگراه یاسینی یک کشته برجا گذاشت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه کامیون در بزرگراه شهید یاسینی، یکی از سرنشینان کامیونت جان خود را از دست داد.

سیدجلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: ساعت 00:58 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی بعد از بیمارستان شهید لواسانی به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیونت به هنگام حرکت در این بزرگراه با قسمت عقب یک کامیون سنگین برخورد کرد و دو سرنشین خودروی کامیونت در داخل خودرو محبوس شدند.

ملکی در ادامه افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی قطعات خودرو را برش داده و موفق شدند این دو نفر را از داخل اتاق ویران شده کامیونت خارج کنند.

وی در ادامه افزود: آتش‌نشانان راننده مصدوم و سرنشین خودرو کامیونت را تحویل عوامل اورژانس داده و مشخص شد که سرنشین 50 ساله این خودرو بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم در ساعت 2:04 دقیقه بامداد امروز به این عملیات پایان دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز