برای سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود؛

هشدار سازمان هواشناسی کشور در خصوص آب‌گرفتگی معابر

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۹۱۱۶۳
هشدار سازمان هواشناسی کشور  در خصوص آب‌گرفتگی معابر
سازمان هواشناسی، طی اخطاریه ای وضعیت جوی سه روز آینده را پیش بینی و اعلام کرد: به سبب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها را خواهیم داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وضعیت آب و هوایی کشور، برای روزهای  سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به شرح زیر پیش بینی می شود:

سه‌شنبه 95/1/24: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان‌غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه را خواهیم داشت.

چهارشنبه 95/1/25: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، غرب فارس، شمال بوشهر و مناطق شمالی استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان در دامنه های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

پنج‌شنبه 95/1/26: برای استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب فارس، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری و  مناطق شمالی استانهای قزوین، البرز و تهران در دامنه های جنوبی البرز آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها پیش‌بینی می‌شود.

براساس این اخطاریه در مناطق یاد شده بارش شدید باران و در نواحی کوهستانی تشکیل مه غلیظ و در گردنه های مرتفع در جاده های کوهستانی البرز و زاگرس، موجب لغزندگی جاده و کاهش دید خواهد شد.

 بنابراین برای اجتناب از تصادفات و کاهش خسارات در تردد جاده ای، توصیه می شود احتیاط لازم بکار گرفته شود و ضروری است از تردد و رانندگی در جاده های  آب گرفته و سیلابی خودداری شود؛ همچنین در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها از توقف طولانی و برپا کردن چادر اجتناب شود.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز