با رای مثبت نمایندگان و در ادامه تصویب کلیات بودجه ۹۵ توسط مجلس شورای اسلامی؛

حمایت ۲۰۰ میلیون دلاری از شرکت های دانش بنیان

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۱:۳۸
کد خبر: ۳۹۱۲۴۴
با رای مثبت نمایندگان و در ادامه تصویب کلیات بودجه سال 95 توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 200 میلیون دلار برای حمایت از شرکت های دانش بنیان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کلیات بودجه سال 1395 با رای اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی، روز گذشته به تصویب رسید. براساس بودجه ارائه شده سال جاری به مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهوری، به منظور تحقق بخشی از اهداف مندرج در قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری و اختراعات مصوب 5 آذرماه 1389، معادل ریالی مبلغ دویست میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی بابت حمایت از شرکت های دانش بنیان اختصاص می یابد.

در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال ۹۵، این تبصره با رای مثبت نمایندگان، به تصویب رسید.

براساس این گزارش، معادل ریالی این اعتبار در قالب ردیف بودجه 8-101052 جدول 7 لایحه بودجه سال 1395 برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منظور شده است.

مبلغ ارزی مذکور برای صندوق توسعه ملی بازگشت از منابع محسوب می شود. تبدیل دلار به ریال موضوع این بند زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز