رشد ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۶:۵۷
کد خبر: ۳۹۱۵۲۱
رشد ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید
معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر سخنان وزیر آموزش و پرورش در برنامه «تیتر امشب» از رشد بیش از 67 درصدی میانگین حقوق فرهنگیان دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیدمحمدبطحایی با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در برنامه «تیتر امشب» گفت: ازآنجایی که رشد میانگین حقوق فرهنگیان در آبان ماه 94 را با شهریورماه 92 مقایسه کنیم، مشاهده می شود که میانگین حقوق و مزایا از مبلغ 12 میلیون 565 هزار ریال در شهریور ماه 92 به 21 میلیون و 75 هزار ریال در آبان ماه 94 رسیده و این میزان رشد 67 و 7 دهم درصدی را نشان می دهد.

بطحایی افزود: این در حالی است که افزایش حقوق مطابق با ضریب جدول حقوق کارکنان دولت در هر سال توسط هیئت محترم وزیران تصویب و ابلاغ می شود به گونه ای که در سال 93 نسبت به 92 معادل  20 درصد و در سال 94 نسبت به 93 معادل 14 درصد رشد داشته است و مقایسه آماری ارقام با سایر کارکنان دولت نشان می دهد که هرگونه تشکیک در جهت محاسبات را به طور کامل برطرف می کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه

داشته است ، خاطرنشان کرد : مقایسه رشد میانگین حقوق فرهنگیان  افزایش بیشتری اعمال شده و البته بخش عمده آن مربوط به اجرای طرح رتبه بندی معلمان می باشد که از مهرماه سال 94 اجرایی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز