مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد:

امدادرسانی به ۱۳ شهر متاثر از سیل در استان کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۸:۱۱
کد خبر: ۳۹۲۴۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از امدادرسانی 336 حادثه دیده سیلاب این استان خبر داد و گفت: امدادگران در 13شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در حال امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدرضا امیریان با بیان اینکه بارش شدید باران منجر به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه شد، افزود: از 2 روز گذشته شاهد آبگرفتگی در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد، سنقر، کنگاور، هرسین، بیستون بوده ایم که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کرمانشاه تاکنون به 336حادثه دیده سیلاب امداد رسانی کرده است.

وی در خصوص اسکان اضطراری سیل زدگان، تاکید کرد: 19 تن از حادثه دیدگان در سیل با برپایی 3 دستگاه چادر امدادی اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به امدادرسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در 13 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین اشاره کرد و ادامه داد: تخلیه آب از 15 واحد مسکونی انجام  و 2 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

امیریان خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر همچنان مشغول امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان کرمانشاه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز