رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

محدودیت‌ تردد در آزادراه تهران-کرج به محض تکمیل ظرفیت استادیوم آزادی

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۷:۳۹
کد خبر: ۳۹۲۴۷۳
محدودیت‌ تردد در آزادراه تهران-کرج به محض تکمیل ظرفیت استادیوم آزادی
سردار تیمور حسینی گفت: هم اکنون نیمی از استادیوم توسط طرفداران دو تیم پر شده است و به محض تکمیل تمام جایگاه‌ها، محدودیت‌ ترافیکی در آزادراه تهران-کرج اعم از ممنوعیت تردد به سمت استادیوم آزادی اعمال می‌شود.

سردار تیمور حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: همزمان با شهرآورد امروز در پایتخت پلیس راهنمایی و رانندگی در استادیوم آزادی و اطراف استادیوم حضور دارد و ساماندهی پارک خودروها را عهده‌دار است.

سردار حسینی با بیان اینکه در ضلع شرقی و غربی استادیوم بار نسبتا سنگین ترافیکی ایجاد شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد برای تماشای مسابقه از قبل بلیط های خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند ظرفیت صندلی های استادیوم تکمیل است.

وی در ادامه افزود: بیشترین حجم ترافیک به وسیله افرادی ایجاد شده است که به منظور خرید حضوری بلیط برای تماشای هشتاد و دومین شهرآورد به استادیوم آزادی مراجعه کرده‌اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: هم اکنون نیمی از استادیوم توسط طرفداران دو تیم پر شده است و به محض تکمیل تمام جایگاه‌ها، محدودیت‌ ترافیکی در آزادراه تهران-کرج اعم از ممنوعیت تردد به سمت استادیوم آزادی اعمال می‌شود.

 

نظر شما