آتش نشانان:

چهار مصدوم بر اثر برخورد خودروها

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۶:۴۱
کد خبر: ۳۹۲۸۱۱
چهار مصدوم بر اثر برخورد خودروها
برخورد شدید خودروها آتش نشانان را به آزادراه تهران-کرج کشاند

 

به گزارش خبر خبرگزاری برنا،  در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 44 و 109 را ساعت 21:42 شب گذشته به آزادراه تهران-کرج(مسیر غرب به شرق)، بعد از پمپ بنزین ورد آورد اعزام کرد.

ناصر نظری فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه نفر سرنشین پس از انحراف از مسیر اصلی با سه دستگاه خودرو سواری که در کنار آزادراه متوقف شده بودند، برخورد کرده بود.

وی با اعلام اینکه سرنشینان خودرو پراید(سه مرد جوان 27 تا 30 ساله) قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری به خارج از خودرو منتقل شده بودند، ادامه داد: براثر شدت این برخورد یک نفر از رانندگان خودروهای متوقف شده در کنار آزادراه و هر سه سرنشین خودرو سواری پراید دچار مصدومیت شده بودند.

نظری اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده محل حادثه را ایمن سازی کرده و مصدومین را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه آزادراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز