سردار مجتبایی:

کشف ۵۲۷ کیلو مخدر در قم

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵:۳۷
کد خبر: ۳۹۲۹۰۲
کشف ۵۲۷ کیلو مخدر در قم
فرمانده انتظامی استان قم از کشف 527 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس قم و اصفهان و مجروحیت دو مامور پلیس قم خبر داد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار"کاظم مجتبایی" در دیدار با یکی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم که در بیستم فروردین ماه95 طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در نزدیکی شهر "نائین" از ناحیه دست و شکم به درجه جانبازی نائل شده است، اظهار کرد: ما به افرادی مثل شما افتخار کرده و همین که به خاطر حریت نظام جانتان را به خطر می اندازید واجد قدردانی هستید.

وی ادامه داد: جان برکفان نیروی انتظامی همیشه آماده جانفشانی هستند، خیلی از وقت ها انسان می تواند چشمش را بسته و هیچ کس هم از او حساب نمی کشد اما پلیس در همه صحنه ها نشان داده که ایمان، اعتقاد و ولایت مداری او اجازه چنین کاری را نمی دهد و با رشادت و شجاعت در صحنه های درگیری با دشمن بدون مرز می جنگد و در این راه جانباز یا به فیض شهادت می رسد.

سردار مجتبایی افزود: در هیچ کشوری چنین پلیسی وجود ندارد که با ایمان خود برای دفاع از دین و سلامت جامعه و کشورش با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و مخلین آسایش مردم مقابله کند و در این راه جان خود را نثار کند .

فرمانده انتظامی استان گفت: مجموع و برآیند این حادثه خیر و برکت است چون تلاش، شجاعت و مسئولیت پذیری پلیس قم را به نمایش می گذارد و من امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی تان را به دست آورید.

گفتنی است، استوار "حسینعلی جوکار" و ستوان دوم "سید قاسم حسینی" جمعی فرماندهی انتظامی استان قم در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در نزدیکی شهر "نائین" از ناحیه دست و شکم مجروح شدند. همچنین در این عملیات 527 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مهمات و فشنگ های مربوطه کشف و سه دستگاه خودرو سواری و تجهیزات مخابراتی از متهمان توقیف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز