سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به برنا خبر داد:

تریلر مهمان ناخوانده یک منزل مسکونی شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۱:۵۵
کد خبر: ۳۹۳۲۰۶
تریلر  مهمان ناخوانده یک منزل مسکونی شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه تریلر حامل ستون‌های فلزی به یک ساختمان مسکونی در خیابان توانیر تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، در تشریح جزییات این حادثه، عنوان کرد: ساعت 5:17 صبح امروز حادثه برخورد تریلر با یک ساختمان مسکونی در خیابان توانیر-احتشام،  به سامانه 125 اطلاع داده شد و آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه دو جرثقیل سنگین سازمانی به محل حادثه اعزام کشاند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با حضور در محل متوجه شدند که این تریلر با بار ستون‌های فلزی در خیابان بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی از قسمت عقب با طبقه اول یک ساختمان چهارطبقه برخورد کرده و ستون‌های فلزی از قسمت پنجره وارد ساختمان شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه افزود: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، 15 ساکن این ساختمان را به محل امن هدایت کردند.

به گفته ملکی این حادثه مصدوم و فوتی نداشته و فقط ساکنان ساختمان را وحشت‌زده کرده است.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی با استفاده از جرثقیل‌ها این تریلر را به حالت اولیه بازگردانده و ستون فلزی را نیز از داخل پنجره خارج کردند، گفت: با توجه به عدم حضور راننده، نمی‌توان مشخصا اعلام کرد که آیا این تریلر حین دنده عقب و حرکت این حادثه را رقم‌زده یا در حالی که متوقف بوده، به راه افتاده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت 9 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز