سرهنگ ناظری:

حفظ امنیت جاده ای تنها یک مسئولیت نیست بلکه یک تکلیف است

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۱:۵۹
کد خبر: ۳۹۳۲۵۰
حفظ امنیت جاده ای تنها یک مسئولیت نیست بلکه یک تکلیف است
فرمانده انتظامی استان در مراسم تودیع ومعارفه رئیس پلیس راهور گفت: حفظ امنیت جاده ای تنها یک مسئولیت نیست بلکه یک تکلیف است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "ناظری" در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان با اشاره به این که تأمین امنیت جاده ای، شاخصه اصلی ماموریت پلیس راهور است، افزود: حفظ امنیت جاده ای تنها یک مسئولیت نیست بلکه یک تکلیف است.

ناظری تصریح کرد: آموزش و فرهنگ سازی، رمز موفقیت پلیس استان در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از بخش های مهم و تأثیرگذار در نظم و امنیت ترافیکی باید نظارت و کنترل دقیقی را در این بخش اعمال کنند و این مهم زمانی قابل حصول است که همزمان با توسعه روز افزون شهرنشینی  در ابعاد و سطوح مختلف، کنترل شود و نظارت بر ترافیک نیز توسعه یابد.

وی با اشاره به این که خدمت در نیروی انتظامی و تامین امنیت مردم از بزرگترین افتخاراتی است که نصیب کارکنان این نیرو شده است، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی ترین رکن نظام در برقراری امنیت جامعه به شمار می رود و به دلیل مسئولیت خطیر و حساس در معرض انواع تهدیدات و آسیب پذیری ها از سوی دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد.

سرهنگ ناظری ضمن تأکید بر حفظ آراستگی ظاهری، رعایت انضباط معنوی و نحوه برخورد صحیح با مردم خاطرنشان کرد: همواره باید به دنبال تحرک، پویایی و توسعه کیفی مأموریت ها باشیم تا بتوانیم امنیتی را که برای مردم فراهم شده است، حفظ کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی ناجا گفت: پلیس اگر ظاهر بیرونی خوبی نداشته باشد، هیچگاه نمی تواند اعتماد مردم را جلب کند و خدمت صادقانه داشته باشد.

وی در ادامه رسالت مهم پلیس در جامعه را تامین نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان دانست و بیان کرد: کارکنان باید با رفتار مناسب و مودبانه در تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.

سرهنگ ناظری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی اساس رضایتمندی عمومی از عملکرد پلیس است  و میزان مقبولیت پلیس در جامعه امروزی به طور قطع در گرو رعایت حقوق شهروندی توسط کارکنان این سازمان خواهد بود به نحوی که در قضاوت های عمومی در مورد عملکرد و میزان رضایت به صورت ویژه و به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد دقت و توجه قرار می گیرد.

 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه این مراسم عنوان کرد: فرماندهان و کارکنان باید در راستای تقویت اعتقادات، ارتقاء سطح دانش عمومی و انتظامی و همچنین رعایت اصول انضباط معنوی و ظاهری کارکنان، اهتمام بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز