سیاری:

فعالیت ستاد فوریت‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲:۴۸
کد خبر: ۳۹۳۲۷۹
فعالیت ستاد فوریت‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده
معاون وزیر بهداشت گفت: از آنجا که بدنبال وقوع سیل، برخی از بیماری‌های مختلف ممکن است شایع شود، وزارت بهداشت همواره در زمینه حفظ و تامین سلامت مردم پیش بینی‌های لازم را در دستور کار خود قرار داده است و آمادگی کامل دارد.
 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر علی اکبر سیاری افزود: به همین دلیل بدنبال وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، آمادگی‌های نسبی از قبل وجود داشت و از ابتدای وقوع سیل، همه دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق سیل زده، به حال آماده باش درآمدند و اقدامات لازم انجام شد و در حال حاضر هم مراقبت‌ها تداوم دارد.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع سیل، ستاد فوریت‌های معاونت بهداشت در مناطق سیل زده تشکیل و حالت آماده باش اعلام شد. یکی از اقدامات این ستاد، تشکیل ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار در برخی از مناطق سیل زده بود.

سیاری از تشکیل تیم ارزیابی سریع آسیب‌ها و نیازها، توسط معاونت بهداشت هم خبر داد و گفت: در برخی از مناطق سیل زده، پایش میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی، صورت گرفته است و علاوه براین در برخی از مناطق سیل زده، از منابع آب شرب و همچنین مراکز مواد غذایی، انبارهای مواد غذایی و تهیه مواد غذایی و علاوه بر آن مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها بازدید شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز