سیل ایلام ۸ کشته و مجروح بر جای گذاشت/ ۷ شهرستان و ۲۲ روستا خسارت دید

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۸:۱۰
کد خبر: ۳۹۳۵۳۱
سیل ایلام ۸ کشته و مجروح بر جای گذاشت/ ۷ شهرستان و ۲۲ روستا خسارت دید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سیل اخیر در استان به هفت شهرستان و 22 روستا خسارت وارد کرد و چهار کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام-محمد سلیمانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام  بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان ایلام از بدو بارش‌‌های سیل آسا تا اتمام آن با بسیج همه امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادی تلاش خود را برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان افزون کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بر اساس آمار این جمعیت در مجموع هفت شهرستان و 22 روستای ایلام از سیل اخیر دچار خسارت شد و این جمعیت در این مدت خدمات مختلفی را به سیل‌زدگان این تعداد شهرستان و روستا در استان ایلام ارائه کرد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های ایلام، دره‌شهر، دهلران، ایوان سیروان، چرداول و مهران و تعداد 22 روستای تابعه این شهرستان‌ها درگیر سیل شده و جمعیت هلال احمر استان ایلام به این تعداد شهرستان و روستا خدمات امدادرسانی و ... ارائه کرد.

سلیمانی افزود: در مجموع جمعیت هلال احمر استان ایلام به 52 خانوار با جمعیتی بالغ بر 225 نفر امدادرسانی کرد که بر اثر این سیل چهار ایلامی فوت و چهار نفر نیز محروح شدند که یکی از این مصدومان به مراکز درمانی مرکز اعزام شد.

این مسئول اضافه کرد: این جمعیت اقداماتی نظیر تخلیه آب منازل، اسکان موقت، عملیات امداد و نجات، توزیع مواد غذایی، چادر، اعزام خودروی امدادی ، آمبولانس، کامیون و ... را در دستور کار خود قرار داد.

سلیمانی تصریح کرد: برای نجات جان حادثه‌دیدگان در سیل نیز با اعزام بالگرد هلال احمر به مناطق مختلف تلاش این جمعیت را مثمر و نتیجه بخش کرد و این حرکت و اقدام جان تعدادی از هموطنان درگیر در سیل را نجات داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت تمام تلاش خود را صرف امدادرسانی به سیل‌زدگان استان ایلام کرد و در این راستا با برنامه‌ریزی مدون توفیقاتی حاصل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز