عزم دادستان بر مقابله با عرضه قلیان در شهر تاکستان؛

عرضه قلیان در تاکستان ممنوع است

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱:۳۵
کد خبر: ۳۹۴۵۱۴
عرضه قلیان در تاکستان ممنوع است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از استمرار جدی طرح جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فرزین افروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از استمرار جدی طرح جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی خبرداد و گفت: یکی از مواد دخانی که خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان آن به دنبال دارد، قلیان است.

وی ادامه داد: برخی تصور می کنند کشیدن قلیان بهتر از سیگار کشیدن است حال آنکه بررسی های علمی دانشمندان و محققان نشان می دهد که استعمال هر دو این مواد دخانی مشکل دارد و مصرف قلیان به مراتب آسیب بیشتری دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد: در خصوص عرضه قلیان در قهوه خانه ها با پیگیری هایی که از طریق ناجا و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته، برای جلوگیری از عرضه قلیان اقدام شده است.

وی عنوان کرد: طرح جمع آوری عرضه قلیان با موفقیت در قزوین اجرا شد و در حال حاضر نیز مدتی است که این طرح را در تاکستان به اجرا درآورده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اعلام کرد: تاکنون 27قهوه خانه فعال را تعطیل کرده ایم و قطع یقین این طرح را با جدیت ادامه می دهیم و قرار نیست برای پیشگیری و حفظ سلامت مردم کوتاه بیاییم.

افروز عنوان کرد: در خصوص جمع آوری عرضه قلیان باید این نکته مهم را نیز متذکر شویم که اقدام دستگاه قضایی نه تنها بر سلامت جسمی جوانان عزیزمان تأثیر دارد بلکه در سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز موثر است چراکه حرکت هایی مشاهده می شد که گویا حاشیه استعمال قلیان با برخی ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی همراه شده بود.

وی اظهارداشت: نیروی انسانی جامعه سرمایه های کشور هستند، همه کسانی که در جامعه مسئولیت دارند از پدر و مادر گرفته تا مسئولان کشور باید در هر مسئولیتی که هستند نسبت به آینده جوانان مرقبت و دقت داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان یادآورشد: امید است خانواده ها نیز در خصوص رفتارهای جوانان خود دقت لازم را داشته باشند و البته لازم است این دقت نظر با حفظ عزت نفس جوانان باشد چراکه آینده کشور به دست جوانان امروز اداره می شود.

افروز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز