حکیمی‌پور عنوان کرد:

طرح آرام سازی خیابان ۳۰ تیر موجب افزایش ترافیک شد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۹۴۵۳۸
طرح آرام سازی خیابان ۳۰ تیر موجب افزایش ترافیک شد
عضو شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد به طرح خیابان 30 تیر، اظهار داشت: این خیابان هنگامی که ‌آسفالت نیز بود کندرو محسوب می‌شد و در حال حاضر با اجرای این طرح ترافیک به میدان حسن‌آباد رسیده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد حکیمی‌پور در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: درباره دیون شهرداری عددهای مختلف می‌شنویم که درخواست می‌شود در این خصوص جلسه‌ای با حضور شهردار تهران و معاون مالی برگزار و درباره عدد نهایی دیون شهرداری به نتیجه برسیم تا بتوانیم برای رفع آن برنامه ریزی کنیم .

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح پیاده راهسازی خیابان 30 تیر در دور سوم شورای شهر به تصویب رسیده است و اینکه پیوست اجتماعی، فرهنگی دارد یا خیر را نمی‌دانیم.

حکیمی‌پور افزود: بهتر است در خصوص افتتاح خیابان 30 تیر کمی درنگ شود چرا که آنجا هنگامی که آسفالت نیز بود کندرو محسوب می‌شد و با این اقدام شهرداری ترافیک به میدان حسن‌آباد رسیده است.

وی افزود: حیات اجتماعی در هسته مرکزی شهر روز به روز کمتر می‌شود لذا باید شورا در این خصوص بازنگری داشته باشد. طرح دیگری مبنی بر پیاده راه سازی حد فاصل بین تجریش تا میدان قدس نیز مطرح است که بهتر است کاملاً بررسی شود تا تبعات منفی نداشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز