سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به برنا خبر داد:

آتش‌سوزی پراید در پارکینگ منزل مسکونی حادثه آفرید

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۱:۴۲
کد خبر: ۳۹۵۳۱۱
آتش‌سوزی پراید در پارکینگ منزل مسکونی حادثه آفرید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پراید در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: خودروی پراید کاملا شعله‌ور شد و آتش به خودروی 206 نیز آتش سرایت کرد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: ساعت 1:26 بامداد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در حکیمیه، شهرک بهشتی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته ملکی با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در پارکینگ یک ساختمان 9 طبقه 45 واحدی یک دستگاه خودروی پراید، یک خودروی پژو 206 پارک بود که خودروی پراید کاملا شعله‌ور شد و آتش به خودروی 206 نیز آتش سرایت کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان در داخل ساختمان گرفتار شده بودند آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، افراد محبوس در ساختمان را خارج کردند و برخی از ساکنان را نیز به پشت‌بام بردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص علت این حادثه  گفت: علت در دست بررسی است و آتش‌نشانان با نجات 13 نفر از ساکنان در ساعت 3:10 دقیقه بامداد عملیات خود را به پایان رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز