در دیدار وزیر بهداشت با آیت‌الله نوری همدانی مطرح شد:

ورزش همگانی را در کشور نهادینه کنید

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۸:۲۵
کد خبر: ۳۹۵۳۱۷
ورزش همگانی را در کشور نهادینه کنید
آیت الله نوری همدانی گفت: اگر کاری کنید که ورزش همگانی ترویج یابد، 50 درصد کار برطرف خواهد شد و می توانیم سلامت را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی گفت: در کارهای خود به گونه ای رفتار کنید که به کسی محتاج نباشید و این امر بسیار مهمی است.

وی افزود: در اسلام باید فقر، بیماری، جهل و ظلم از بین برود و هر کسی بتواند این مسائل را از جامعه اسلامی بردارد موفق است و به دستورات اسلامی توجه کرده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اقدامات وزیر بهداشت گفت: شما توفیق یافته اید که اقداماتی انجام دهید که در تاریخ ایران بی سابقه است، کار شما دلسوزانه و در بسیار ارزشمند است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: موضوع مهم ورزش کردن است و این را باید نهادینه کنید چرا که این امر موجب می شود بسیاری از بیماری ها از بین برود.

وی افزود: اگر کاری کنید که ورزش همگانی ترویج یابد، 50 درصد کار برطرف خواهد شد و می توانیم سلامت را در جامعه نهادینه کنیم.

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: سالیان طولانی است که ورزش می کنم و به برکت همین ورزش هیچ بیماری نگرفته و هیچ دارویی مصرف نمی کنم.

این مرجع تقلید گفت: موضوع دیگر از بین بردن فقر در جامعه است و دولت سعی کند در این راستا با نهایت تمام قدم بردارد.

نظر شما