پیرهادی به برنا خبر داد

برخورد شهردار تهران با متعرضان کارواش دریا

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۹:۲۷
کد خبر: ۳۹۵۷۶۶
برخورد شهردار تهران با متعرضان کارواش دریا
نیمه شب 20 بهمن سال گذشته، ماموران شهرداری به همراه نیروی انتظامی به کارواشی در سعادت آباد رفتند، با کارگران ساکن در کارواش درگیر شدند و خسارت‌هایی نیز به بار آوردند. حال عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران از بررسی این پرونده و مقصر بودن شهرداری در آن خبر می دهد.

محسن پیرهادی، در این خصوص به خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، گفت: ماجرای درگیری کارواش دریا بر افکار عمومی تاثیر بسیار بدی گذاشت و تصاویر آن هنوز هم بین مردم دست به دست می شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران باید این موضوع که به نزاع منجر شده بود را پیگیری می‌کرد، گفت: از این درگیری و معضل گزارشی چند صفحه ای تهیه شد. با توجه به اینکه شهرداری برای ورود به کارواش مجوزی از دستگاه‌ قضا دریافت نکرده بود و برای اعمال قانون نیز مجوزی در اختیار نداشت، بنابراین به اعتقاد ما شهرداری در این ماجرا مقصر است.

رییس کمیته حقوقی و نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر این مساله را بررسی کرده است و مشخص شد که کارگران کارواش  نیز در روزهای قبل با ماموران شهردرای درگیر شده و به ابزار آلات و وسایل نقلیه شهرداری آسیب زده بودند. بنابراین این موضوع نیز در قالب پرونده ای جداگانه در دستگاه قضا در حال بررسی است.

پیرهادی افزود: برای رسیدگی به این پرونده راهکارهایی ارائه شده و تذکراتی نیز  به شهرداری تهران داده شده است تا از این به بعد کارها با روال قانونی طی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران یادآور شد: شهردار باید با کسانی که خلاف مقررات و ضوابط اقدام و با ورود غیر قانونی به کارواش دریا باعث ایجاد نزاع و درگیری شده اند، طبق ضوابط و مقررات برخورد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز