توسط محیط بانان خرم آباد صورت گرفت:

نجات یک "توله روباه" از درون چاه عمیق

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷:۵۵
کد خبر: ۳۹۶۲۷۲
نجات یک توله روباه از درون چاه عمیق
محیط بانان خرم آبادی توانستند یک توله روباه را از درون یک چاه عمیق نجات بدهند

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد لرستان ، محیط بانان خرم آبادی توانستند یک توله روباه را از درون یک چاه عمیق نجات بدهند .

 

برپایه این گزارش، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آبادبه خبرنگار برنا گفت  : ،در طی تماس تلفنی با سامانه 1540 مبنی بربه دام افتادن یک قلاده روباه به درون یک چاله عمیق ،بلافاصله نیروهای یگان اجرایی این اداره به محل اعزام شدند.

 

کامران فرمان فر،افزود: محیط بان وظیفه شناس این اداره با بستن یک طناب به دور خود به درون چاهی به عمق پنج مترپایین رفت که در این حین با یک توله روباه که در درون این چاه عمیق سقوط کرده بود مواجه و بلافاصله آن را نجات دادند. .

 

 

فرمان پورعنوان کرد: :با توجه به اینکه لانه روباه در اطراف همان چاله بود توله روباه را رهاسازی نمودند           

 

وی تصریح کرد : به گفته اهالی این روستا چند روز پیاپی مادر این توله روباه در اطراف این چاه به سرو صدا می پرداخت که همین امر موجب شد تا با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد تماس بگیریم .

 

گفتنی است  یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد در هنگام گزارشات و تماسهای مردمی مبنی بر صدمه دیدن به حیات وحش و محیط زیست در اسرع وقت اقدام به نجات و امداد رسانی به حیات وحش نموده تا به رسالت و وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز