مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان:

نیمی از مردم کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹:۵۰
کد خبر: ۳۹۶۴۰۱
نیمی از مردم کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان نیز در این نشست سخنان خود را با عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س) آغاز کرد و گفت: در آستانه هفته کار و کارگر در خور است که اعلام کنیم سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور بیش از نیمی از مردم ایران را تحت پوشش بیمه ی خود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی حسینی در یک نشست رسانه‌ای به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه این سازمان به عنوان یک سازمان غیر دولتی، درآمدش از پرداخت های شرکای خصوصی است، تصریح کرد: این سازمان در هر ماه 4هزار و 500میلیارد تومان هزینه ی درمانی پرداخت می کند که تقریبا از یارانه ای که دولت به مردم پرداخت می کند، بیشتر است. خوشبختانه این سازمان توانسته است در دولت تدبیر و امید مجددا در مسیر خدمت قرار گیرد و مسئولیت اصلی خود که صیانت از بیمه و نیروی کار است را پیگیری کند.

وی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان «درآمد و هزینه» است که در بحث اقتصاد مقاومتی این سازمان یک نمونه است، زیرا همه درآمد های آن از بخش داخلی و از تولیدات داخلی کسب می شود.

حسینی اضافه کرد: سال گذشته، این سازمان، در استان کرمان ماهیانه 85 میلیاردتومان به مستمری بگیران پرداخت کرده است.

وی اذعان داشت: حدود یک میلیون و چهارصد نفر در استان کرمان زیر پوشش این بیمه هستند و در هرماه 100هزار جلد دفترچه درمانی چاپ می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در زمینه مراجعات غیرضروری به این سازمان رقم بسیار مناسبی است و خوشبختانه رو به رشد است. سازمان تامین اجتماعی همواره در کنار نیروی کار است و با حمایت از کارگران عزیز، از جوانی ایشان صیانت و ایشان را از آینده شان دلگرم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز