مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به برنا خبر داد

رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور/ هوا گرمتر می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۵:۰۳
کد خبر: ۳۹۶۴۰۶
رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور/ هوا گرمتر می شود
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی از مناطق کشور تا دو روز آینده خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا پایان هفته دمای هوا روندی افزایشی خواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احد وظیفه در خصوص وضعیت جوی دو روز آینده هوای کشور توضیح داد و گفت: در روز دوشنبه در ارتفاعات البرز، شمال شرق و استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال فارس و جنوب یزد، رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعدو برق موقت پیش بینی خواهیم داشت.

به گفته وظیفه در روز سه شنبه بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش بینی شده و دمای هوا تا روز چهارشنبه در بیشتر نقاط کشور روندی افزایشی دارد. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش دما در سواحل خزر قابل توجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای تهران نیز گفت: درروزدوشنبه 6 اردیبهشت ماه، آسمان تهران کمی ابری بوده و در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. در روز سه شنبه 7 اردیبهشت ماه نیز آسمان کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز