معاون استاندار گیلان :

صادرات به کشورهای همسایه از نوسانات قیمت مرغ جلوگیری می کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۸:۱۴
کد خبر: ۳۹۶۷۸۸
صادرات به کشورهای همسایه از نوسانات قیمت مرغ جلوگیری می کند
معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : صادرات به کشورهای همسایه از راهکارهای جلوگیری از افزایش نوسانات قیمت مرغ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،محمد حسین اصغریان در بیست و یکمین جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور رؤسای اتحادیه تعاونی‌های مرغداران و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد  گفت : گرچه این مشکل فقط مربوط به گیلان نیست اما در اتاق فکری متشکل از کلیه دست اندرکاران صنعت مرغ استان ، راهکارهای عملی جلوگیری از نوسانات قیمت مرغ و کاهش قیمت تمام شده بررسی می شود.

معاون  هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطر نشان کرد : در این راستا راهکارهایی از جمله افزایش کیفیت و اخذ استانداردها برای صادرات به کشورهای همسایه و نیز ایجاد توازن بین تولید و مصرف با تعدیل جوجه ریزی می تواند راهگشا باشد.

وی افزود :همچنین در صورت نیاز کلیه اختیارات لازم تصدی گری دولت حسب نیاز تشکل‌ها به بخش خصوصی واگذار و راهکارهای کاهش قیمت تمام شده مرغ و قیمت منطقی  در استان عملیاتی می شود .

معاون اقتصادی  و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کالائی در استان در شرایط پایدار قرار داشته و کمبود اقلام اساسی تاکنون گزارش نشده است از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه ضیافت مخصوص ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز