در نخستین روز از هفته کار و کارگر؛

از پاکبانان شهرداری کرمان تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲:۳۱
کد خبر: ۳۹۶۸۹۵
از پاکبانان شهرداری کرمان تجلیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به همراه شهردار کرمان، رئیس شورای شهر، و مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن حضور سرزده در محل کار پاکبانان شهرداری، با اهدای هدیه و گل از آنها تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شهردار کرمان در این برنامه با بیان اینکه پاکبانان برای پاکیزکی شهر و محیط زیست شهری زحمات فراوانی می‌کشند که قابل تقدیر است، اظهار کرد: اما شرایط ایده آل زمانی محقق می‌شود که هر کدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه به مسئولیت خود در قبال محافظت از طبیعت و محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن زمین درست عمل کرده و در این زمینه مسئولانه برخورد کنیم.

علی بابایی با بیان اینکه باید از تلاش و زحمات شبانه روزی این بزرگواران تقدیر کرد،ادامه داد: افراد بسیاری در این جامعه هستند که در این شهر بدون ادعا زحمت می‌کشند تا ما در رفاه باشیم.

وی با بیان اینکه هر زباله‌ای که روی زمین می‌ریزد باعث می‌شود این زحمت کشان قامت خم کرده و آن را بردارند، از شهروندان خواست به فرزندان خود بیاموزند تا همانطور که در محیط خانه نظافت و بهداشت را رعایت می‌کنند، به همان صورت نیز دلسوز فضای عمومی شهر باشند.

 

مدیران کل ؛ در این بازدید سرزده، ضمن قدردانی از زحمات پارکبانان مدیران از نزدیک در جریان مشکلات کاری آنها قرار گرفتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز