رییس موسسه نایس وزارت بهداشت انگلستان با ایرج حریرچی دیدار کرد

تبادل تجربیات در زمینه استفاده از راهنماهای بالینی

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۴:۲۹
کد خبر: ۳۹۶۹۳۴
تبادل تجربیات در زمینه استفاده از راهنماهای بالینی
پروفسور هاسلن، رییس موسسه نایس، وابسته به وزارت بهداشت انگلستان امروز با قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت و چند تن از مدیران این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه خبر خبر گزاری برنا،  ایرج حریرچی در خصوص این دیدار گفت: موسسه نایس، یک موسسه معتبر، مستقل و غیروابسته به دولت انگلستان است که همکاری بسیار نزدیکی با وزارت بهداشت کشور دارد و قرار است کتاب راهنماییهای بالینی در حوزه درمان، بهداشت و پیشگیری را منتشر کند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت نشست با رییس موسسه نایس را بسیار مفید عنوان کرد و و از ابراز رضایت پروفسور هاسلن از سطح علمی و پرسش های همکاران وزارت بهداشت در معاونت ها و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و افزود: امیدواریم که این نشست، مقدمه ای برای همکاری های وسیع در آینده باشد تا بتوانیم راه نهادینه کردن راهنماهای بالینی را بهتر عملی کنیم.

وی تاکید کرد: تولید راهنماهای بالینی یک گام مهم است امام مهم تر از آن نهادینه کردن و استفاده از راهنماهای بالینی است که امیدواریم با تبادل تجربیات بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری در این زمینه دست پیدا کنیم.

قائم مقام وزیر بهداشت یادآور شد: در این نشست همچنین راه‌های ارزیابی‌های جدید، نوشتن راهنماهای بالینی جدید، نحوه تبادل راهنماهای بالینی با تشکل‌ها و انجمن‌های بیماران، نحوه استفاده توسط پزشکان و نحوه ارتباط با شرکت‌های دارویی‌ها که مردم و پزشکان را به مصرف داروی بیشتر تشویق می‌کنند، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز