قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت خبرداد

برگزاری هفدهمین همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۰۸۹
برگزاری هفدهمین همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری
هفدهمین همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری با محوریت تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی10 تا 12 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبر گزاری برنا، حمید اکبری با بیان این که همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری با مشارکت بیش از هزار نفر از اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی از تاریخ دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سالجاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود، افزود: تنوع برگزاری وقایع مختلف آموزش پزشکی به طور همزمان که مهمترین آن بررسی آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه آموزش پزشکی کشورو رویکردهای اصلی این همایش است.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزاری کارگاه های آموزشی، کلینیک های مشاوره، گزارش پیشرفت پایان نامه های دکتری آموزش پزشکی و ارائه فرآیندهای نوآورانه برتر در حوزه آموزش پزشکی را ازجمله اقدامات این همایش بیان کرد و افزود: در پایان این همایش از پایان نامه های برتر دکتری آموزش پزشکی، مقاله های برتر، پوسترها و کارگاه های برتر آموزش پزشکی و همچنین از عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه های مختلف تقدیر بعمل می آید.

به گفته وی، هفدهمین همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری با محوریت تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز