باحضور وزیر بهداشت

مرکز درمانی، پژوهشی و آموزشی سلامتکده طوبی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۱:۲۹
کد خبر: ۳۹۷۰۹۶
مرکز درمانی، پژوهشی و آموزشی سلامتکده طوبی افتتاح شد
صبح امروز و در هفتمین روز از هفته سلامت، مرکز آموزشی، درمانی و آموزشی سلامتکده طوبی با حضور وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت، افتتاح شد.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، محمود خدا دوست در خصوص افتتاح سلامت کده طوبی عنوان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت بخش خصوص و اعضای هیات علمی دانشکده های طب سنتی، شرکت دانش بنیان طوبی در تفاهم نامه مشترکی با دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدام به راه اندازی این مرکز کرد.

مدیر کل دفتر طب سنتی، اسلامی و ایرانی وزارت بهداشت با بیان اینکه سلامتکده طوبی با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، گفت: این شرکت یک ساختمان 6 طبقه را خریداری و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان تجهیز کرد و این مرکز با استفاده از ظرفیت تخصصی و فنی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با تعرفه دولتی به ارائه خدمات می پردازد. وی اظهار داشت: در این مرکز آموزش هایی به دستیاران طب سنتی ارائه می کند و زمینه برای کارهای پژوهشی نیز وجود دارد.

خدا دوست به وجود آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی و استانداردسازی داروهای گیاهی و گیاهان دارویی در سلامتکده طوبی اشاره کرد و افزود: برای راه اندازی این آزمایشگاه 5 میلیارد تومان درنظر گرفته شده که در طبقه دوم این مرکز مستقر خواهد شد. خدا دوست در ادامه تاکیدکرد: مرکز تولید نیمه صنعتی داروهای سنتی نیز در فضای دیگری در زمینی با متراژ 2 هزار مترمربع و با زیربنای 700 متر مربع با همت این شرکت دانش بنیان فعال است.

نظر شما