فرمانده انتظامی دلفان :

اخاذی از دانش آموزان و گرفتاری در دام پلیس

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۹۷۴۲۳
اخاذی از دانش آموزان و گرفتاری در دام پلیس
فرمانده انتظامی دلفان ، از دستگیری دو نفر که از دانش آموزان پسر این شهرستان اخاذی می کردند ، خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، سرهنگ " علی نجات کرمی" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانوداه های دانش آموزان مبنی بر اینکه دو نفر جوان با قرار گرفتن بر سر راه فرزندان آنان اقدام به اخاذی وجه نقد می نمایند ، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران با شناسایی این دو نفر با هماهنگی مقام قضایی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

کرمی اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

توسعه آرامش اجتماعی پایدار نتیجه تعامل دستگاه قضایی و پلیس

 رئیس دادگستری شهرستان دوره چگنی ، گفت : توسعه آرامش اجتماعی و استقرار امنیت پایدار در جامعه و افزایش احساس امنیت عمومی ثمره تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضایی و انتظامی است.


" اکبر رشیدی " در نشست تعاملی با پلیس این شهرستان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیق الهی است ،که باید به نحو شایسته شکرگزاری شود؛ گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان بانی تامین امنیت و آرامش در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی باید حداکثر توان خود را با تکیه بر نیروهای ولایی، مخلص و موثر بکار ببندند تا مردم در آرامش و آسایش کامل باشند.

وی امنیت حاکم بر این شهرستان را مطلوب ، و پایدار دانست و بر ضرورت تعامل و همدلی دستگاه قضایی و انتظامی تاکید کرد و افزود: توسعه آرامش اجتماعی، استقرار امنیت پایدار در جامعه، ‌افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی ثمره تعامل مثبت و اقدامات  سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

رئیس دادگستری دوره چگنی از ناجا به عنوان نیرویی ، مذهبی و انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: امروز پلیس ماموریت های خود را در سنگر تامین نظم و امنیت با بصیرت دینی و انقلایی و با تکیه بر اقتدار قانونی و اسلامی انجام داده و به موفقیت های مهمی دست یافته است.

در ادامه این نشست سرهنگ "سلطانمراد زارع" فرمانده انتظامی دوره چگنی بر ضرورت گسترش تعاملات و ارتباطات فرهنگی فی ما بین دستگاه انتظامی و قضایی در جهت خدمت شایسته و موثر به مردم تاکید کرد و گفت: استقرار امنیت پایدار در جامعه و افزایش احساس آرامش عمومی و اجتماعی  هدف مهم و ارزشمند دستگاه قضایی و انتظامی است که لازمه ان رعایت و احترام به قانون است. 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز