دبیر ستاد بحران منطقه ۱۹ خبر داد:

برگزاری مانور مواجهه با بلایای طبیعی در شهر آفتاب

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۹۸۱۶۸
برگزاری مانور مواجهه با بلایای طبیعی در شهر آفتاب
نخستین مانور آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه، 13 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حامد اردشیری، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 تهران با اعلام این خبر افزود : این مانور یکی از حساسترین مانورهایی است که برای اولین بار در بزرگترین مجموعه نمایشگاهی کشور در شهر آفتاب با هدف افزایش توانایی ادارات و سازمانهای خدمات رسان و امدادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مانور به منظور اجرای عملیاتی است که با بهره گیری از دانسته ها و توانمندی ها، ادوات و امکانات موجود در سازمانها و ادارات امداد رسان و خدمات رسان با مدیریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در مواجهه با پدیده طوفان دوشنبه 13 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

به گفته اردشیری در راستای برگزاری این مانور  جلسه دور میزی با حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ونمایندگان ادارات و سازمانهایی نظیر آتش نشانی،اورژانس،هلال احمر، راهور ، نیروی انتظامی  و یگان حفاظت شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 19، نواحی پنجگانه منطقه 19شهرداری ، حوزه های خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک و سایر حوزه اجرایی حضور داشتند راهکارهای چگونگی برگزاری مانور براساس سناریوی تدوین شده نیز بررسی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز