معصومه ابتکار خبرداد

دعوت از همیاران جهادگر محیط زیست

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۴:۵۹
کد خبر: ۳۹۸۷۲۰
دعوت از همیاران جهادگر محیط زیست
گروهی از جهادگران سازندگی که از پیشکسوتان تلاش و آبادانی استان کردستان و اعضای انجمن همیاران جهاد کردستان هستند، به یاری طبیعت و محیط زیست دعوت شدند.

به گزارش گروه خبر خبر گزاری برنا، معصومه ابتکار در گردهمایی اعضای انجمن همیاران جهاد کردستان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شد، گفت: اکنون دولت زمینه ها را برای بهبود شرایط محیط زیست کشور فراهم کرده و مجالی برای حضور و مشارکت مردم دراین زمینه ایجاد شده است.

در این جلسه که خانواده شهدای جهادگر، نماینده سابق ولی فقیه در کردستان، امام جمعه و تعدادی از روحانیون اهل سنت، پیشکسوتان جهاد سازندگی و خانواده های آنان شرکت داشتند، ریاست سازمان محیط زیست ضمن تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: امروز شرایط محیط زیست در جهان و کشور ما به نحوی است که هر کسی باید سهم خود را در تغییر این وضعیت ایفا کند و من شما را به یاری طبیعت و محیط زیست دعوت می کنم.

وی افزود: تشکل های غیردولتی و بخش خصوصی در این زمینه مسئولیت جدی دارند و این انجمن با انگیزه و اعتقادی که به آبادی و آبادانی دارد می تواند در احیا و حفظ محیط زیست تلاش کند و حماسه های سال های نخست فعالیت خود را در این عرصه زنده و پایدار سازد.

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز