حادثه رانندگی در آبدانان راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۶:۱۳
کد خبر: ۴۰۰۵۷۹
حادثه رانندگی در آبدانان راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند
فرمانده انتظامی آبدانان از یک حادثه رانندگی که منجر به مرگ راکب موتورسیکلت شد خبر داد و گفت: این حادثه شامگاه دوشنبه در مسیر آبدانان به روستای گنداب اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام-سرهنگ علی مهری فرمانده انتظامی آبدانان اظهار کرد: این حادثه به علت انحراف راکب موتورسیکلت از مسیر اصلی و برخورد با موانع روی داد و این فرد در دم جان باخت.

وی تاریکی مسیر، نبود علائم رانندگی و هشدار دهنده و بی احتیاطی رانندگان وسایل نقلیه به ویژه راکبان موتورسیکلت را در بروز حوادث رانندگی موثر دانست و افزود: سیر مراحل قانونی این حادثه و تشخیص علت تصادف توسط پلیس و مراجع قضایی شهرستان آبدانان در دست بررسی است.
سرهنگ مهری پایبند نبودن به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده نکردن از کلاه ایمنی را مهمترین علت بروز حوادث رانندگی منجر به مرگ اعلام کرد و گفت: راکبان موتورسیکلت آسیب پذیرترین نفرات در تصادف رانندگی هستند.
فرمانده انتظامی آبدانان یادآور شد: این افراد در صورت هر گونه حوادث رانندگی، جان شان در معرض خطر است لذا توصیه می کنیم راکبان این وسایل نقلیه بدون کلاه ایمنی رانندگی نکنند.
** توزیع کننده مواد مخدر در آبدانان شناسایی و دستگیر شد 
سرهنگ مهری از شناسایی و دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در آبدانان خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ دارای سوابق زیادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر است.
وی تاکید کرد: این فرد توسط ماموران انتظامی در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفت و هنگامی که قصد ورود مواد افیونی از یکی از استان های همجوار به شهرستان آبدانان را داشت شناسایی و دستگیر شد. 
سرهنگ مهری افزود: 54 گرم هرویین و 13 گرم شیشه از این فرد کشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامی آبدانان با تقدیر از مساعدت و همکاری مردم با پلیس اضافه کرد: خانواده ها ضمن مشارکت با متولیان امر، مواظب رفت و آمد جوانان و فرزندان خود باشند تا در گرداب مواد مخدر گرفتار نشوند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز